malutki bonusik dla krzysztofa 'c'mon billego':

:



Name:

Komentarze:

07.03.2009, 00:56 :: 213.60.140.112
narcotrafico de mexico
ej, ale zczajcie to. jak zobaczylam, to zmieklam.
to jest lodeczka, ktora sie tutaj przemyca bardzo twarde narkotyki. lodeczke wyrzucilo na brzeg morze.
7 silniczkow po 300KM kazdy, 20m dlugosci, pałowóz wygladal przy niej jak mroweczka:
www.farodevigo.es/secciones/noticia.jsp?pRef=2009021300_9_296762__Sucesos-Hallan-varada-playa-Nigran-enorme-planeadora-cargar-droga-cerca-Azores

07.03.2009, 00:48 :: 213.60.140.112
latino fox do analexa
krysztalek krysztalek znalazlem go na plazy.
sloneczna kropelka, kropelka zlotych marzen etc.

isc na kawe.
o kurwa ale dawno nie poszlam na kawe z kims.
jak bede w krakowie to zaprosisz mnie tak po dulsku na przepyszna kawe w jamie michalika? z krysztalkiem cukru :)

06.03.2009, 18:05 :: 91.94.62.118
trangender astron.out
ja się pisze na kryształową listę. twice.

06.03.2009, 10:02 :: 83.4.231.126
analking
aha a ulex jest wchloniety w jamochlon kampusu UJ w trybie takim ze jak wczoraj przed poludniem chcialam isc na kawe to uslyszalam ze konczy planowo o 20.30;) ale ja tez swietnie przygarniam!

06.03.2009, 09:56 :: 83.4.231.126
ogloszenia duszpasterskie
czy ktos ma ochote na KRYSZTAL? ponoc sa auty!

06.03.2009, 09:51 :: 83.4.231.126
here are the young men
wlasnie, co my robimy w weekendy?

06.03.2009, 01:13 :: 213.60.140.112
diablo/curva/latino indee
wt/czw. o kurwa. to co wy robicie w weekendy???
ps. ulex odezwij sie. daj sygnal.

ps2.kazda potwora znajdzie swego amatora (aka fotoszopa):

www.plotek.pl/plotek/1,79592,6344504,Polskie_wokalistki_wczoraj_i_dzis__Ktora_przeszla.html



05.03.2009, 12:56 :: 83.29.112.124
anakin > diablo latino
lisiax zakrecimy dupami jak nalezy jak w koncu tu przyjedziesz! masz przyjechac i chuj. najlepiej w okolicach wtorku albo czwartku bo to sa ustawowe dni najebki

05.03.2009, 12:50 :: 213.98.37.98
lisia curvy kurwi
a to własnie chyba cytat z beja byl, jak to szlo z tymi szkapami a'la kate moss, ze ruchac je to tak jak ruchac kaloryfer, podoba sie :) na szczescie ulubiona piosenka mojego gacha zaczyna sie: I LIKE BIG BUTTS AND I CANNOT LIE! wszyscy normalni chlopcy lubia sciskac fajne, kragle dupki, shake it, baby! LATINO STAJL!
youtube.com/watch?v=xvE3SkiYqlU&feature=PlayList&p=AAD09C5B3A350E7B&index=14

05.03.2009, 12:36 :: 89.74.143.100
czoiek czoieku
u staszka beda jakies ruchy maniury i typi nakreceni

05.03.2009, 09:48 :: 83.23.44.95
zyleta czoieku
nie wiem kurwa jak we're gona handle it ale jest czwartek a wiadomo co to znaczy

05.03.2009, 00:12 :: 89.74.143.100
sprezyna czoieku
pierdole, zdupcam do staszka.

04.03.2009, 21:55 :: 83.9.175.131
an
najgorzej jest z frustratami bejunio. chcieliby pic z nami piwo a nie moga bo sa totalnie spierdoleni. no ja jebie, trudno!

04.03.2009, 21:37 :: 83.24.122.68
bejo
ktory taki chetny do dwuletnich wakacji u mnie w piwni z imadlem w dupie ze sie nabija z moich maniur? KIDNAP A NIGGA MAKE HIM FEEL LIKE A KID AGAIN!

04.03.2009, 21:32 :: 83.9.175.131
analex
hihi

04.03.2009, 13:57 :: 213.98.37.98
superlover
i jestem z tego dumna! MY MILKSHAKE BRINGS ALL THE BOYS TO THE YARD!
na jednym cycu śpie, a drugim się nakrywam, ty niewyruchany kaloryferze a la kate moss

03.03.2009, 23:36 :: 94.254.197.192
gilles deleuze
i tak jestes gruba

03.03.2009, 15:47 :: 213.98.37.98
rosomax
obczaj nową drapieżna lisiczkę na transach, mój gach mi to zrobił ;)

03.03.2009, 00:37 :: 83.29.85.128
analsex
ulex byl na najebie ale zle sie czul, niemrawo pozowal do fot i NIESTETY szybko poszedl. gdyby zostal i przypilnowal mogloby byc duzo lepiej;)

dziekuje lisio hakke bukkake wiadomo plus skret w strone siemano bdsm a little bit of scat

03.03.2009, 00:15 :: 213.60.140.112
lisiasex
dobre!

analex, ale z ciebie goraca cizia!!!

hakke bukkake!!!!

a co z ulexem? dzwonie i nic... tabor zajechal?

02.03.2009, 21:52 :: 83.3.91.45
czwartek...
...

02.03.2009, 19:32 :: 77.253.124.85
wants a cracker
fak, podejrzewalam ze ukryl sie w piwnicy jakiegos fridla. szmata.

merci

02.03.2009, 19:05 :: 83.24.136.146
bejo
elegancki koszul darkthrone.

02.03.2009, 10:50 :: 83.29.85.128
allegra versace
siemano! najbardziej w alkoholach przeszkadza mi to ze zbudowane sa z weglowodanow. poza tym to juz nic



JEBAJ! dup!